18 Eylül 2008 Perşembe

atom

arkadaşlar içecekler bölümüne girdiğimde aklıma bu tarif geldi ben bunu ist oturan birçok kişinin hatta bazı ünlülerin müdavimi bir cafede yaparlarken gördüm. tabiii hemen yazdım. çok kolay ama süper bir içecek oluyor belki okuyanlar tanıyacaktır

yarım muz
2 havuç (havuçlar küçük olucak)
3 çilek
yarım kivi
2 kaşık bal
1 bardak portakal suyu
süt te konuluyor ama isteyen ( muzlu sütte koyabilirsiniz)
sırasıyla hepsini blenderda karıştıracaksınız... çok süper oluyo deneyin ve benii bilgilendirin
bu verdiğim tarif burger kıng kola kutuları ortaboy olanı kadar çıkıyor afiyet olsun

evgili eaka,ben bunu cocuklarim icin ozellikle denemek istiyorum,fakat sutun miktarini yazmamissin ve 2 kasik bal demissin yemek kasigimi cay kasigimi yoksaa tatli kasigimiz bir sorum daha benim blenderim yok fakat mutfak robotum var ondada yapabilirmiyim?Bu ilginc tarifin icin tskler bugun deneyecegim aksama yada yarina sonucu yazarim.sevgiler

ekrar merhaba
çok pardon yazmamışım 2 tatlı kaşığı bal dolu olsun ama siz tadını kendinizde ayarlayabilirsiniz malum bal bayağı tatlı yapan bir madde helede çocuklara beğendirecekseniz bence önce az koyun deneyerek tadını ayarlayın derim ben... sütüde gözkararı koydular bende öyle yapıyorum yani çok değil zaten verdiğim ölçüler çok fazla olacak kadar değil sütüde ona göre siz ayarlayın ama tadında süt hissedilmeyecek gibi olmalı muzlu süt kullanırsanız daha iyi mutfak robotunda yapabilisiniz çok iyi kıyılması gerekiyor. çocuklar için vitamin deposu bişey kolay gelsin

bu içecek mersin ve adana bölgesinde atom adıyla satılıyor
isteyen havuç suyuyla isteyen sütle içiyor içine tarçın vanilya gibi kokulu baharatlarda atıyorlar
gerçekten çok sağlılı ve çok güzel
özellikle çocuklar bayılıyor milkshake gibi içiyorlar

merhaba dizzy zaten bu verdiğim tarifin adıda atom burda taksimde çok ünlü bir cafenin içeceğidir müdavimleri çok iyi bilir ama adanada da içilmesi çok güzel gerçekten atom gibi bir içecek

Hiç yorum yok: