19 Eylül 2008 Cuma

karışık bitki çayları

piyasada bi dolu karisik bitki cayi var.. Bunlardan hangilerini guvenle tuketebiliriz :?:
abzekh
12-08-2006, 12:53 PM
birde bu bitki çaylarının nelere iyi geldiğini yazarsanız çok sevinirim.

zbalbaypir
12-08-2006, 07:34 PM
ARKADASIM BEN HAZIR SATILAN BU BITKI CAYALARINI PEK GUVENEREK İÇEMİYORUM ÇÜNKÜ İÇİNDE BITKILER OLDUĞU KADAR KIMYASAL MAD BULUNUYOR DAHA ÖNCE TÜM MARKALARI İNCELEMİŞTİM İÇLERINDE ÇOK FAZLA BULUNUYOR EN IYISI AKTAR ALIP KENDI BITKI CAYIMIZI KENDIMIZIN HAZIRLAMASI HEM ÇOKTA PRATIK 0OLUYO EN AZINDAN DAHA SAĞLIKLI BIR HEMŞİRE OLARAK BEN BUNU ÖNERIYORUM...

Okyanus-Deniz
12-08-2006, 09:03 PM
ben karışık kullanmıyorum, kendim hazırlıyorum. melissa ve adaçayını aynı oranlarda kaynamış suya atıp biraz demlendiriyorum. boğaz ağrılarına iyi geliyor...

mirmir
12-10-2006, 10:39 PM
Ben Tikinanın çaylarına bayılıyorum. Pek çok çeşidi mevcut. Daha önce sitede Hatice de bahsetmişti bu çaylardan. Mango, şeftali ve güllüsünden tutun da vanilyalı yeşil çaya kadar pek çok çeşidi mevcut. Daha önce nişantaşındaki mağazasından satın alıyordum, şimdi nette de buldum.

http://www.hepsibenimolsun.com/brand.asp?mid=249

medura
12-11-2006, 07:25 AM
Tarçın karanfil çayını da evde ypmak mümkün. Kabuk tarçın ve tane karanfil ile. Ve varsa içine şeker yerine mesir macunu koyunca çok hoş bir aroma veriyor.

abzekh
01-18-2007, 02:44 PM
herkese selam
sizden yardım istiyorum arkadaşlar.3-4 gündür midem bulanıyor.Özellikle akşamları daha bir kötü oluyorum.Her türlü test yapıldı ama sanırım benimki psikolojik.Ama istifar edemiyorum artık vücudumda hal kalmadı.Mide bulantısı ilaçlarıda geçirmiyor.Bildiğiniz bitkisel bir ilaç,çay,macun...v.s varsa lütfen yazın..Ama yeterki nane-limon demeyin :cry: çünkü onun kokusundan daha çok midem bulanıyor. :(

hacew
01-18-2007, 07:39 PM
geçmiş olsun abzekh
bende geçen yaz aynı sıkıntıyı yaşamıştım.o yüzden seni anlıyorum :cry:
nane limon banada pek etki etmebişti.sana tavsiyem bu durum psikolojik olduğu için rahatlatıcı etkiye sahip çaylar içmen.ıhlamur olabilir.yada nar çiçeği çayı(şehzade çayı) .
Allah şifa versin :)

esma
01-19-2007, 04:52 AM
birde papatya cayini deneseniz, o da rahatlatici etkiye sahip, gecmis olsun.

ezgideniz
02-19-2007, 06:44 PM
bende papatya cayının selülüte iyi geldigini duydum ve aksamları yatmaya yakın tüketiyorum esmanın dedigi gibi rahatlatıyor .depresyona mellissa cayı iyi geliyor. alınc cayı kalp rahatsızlıklarına ısırgan cayı ise kansere iyi geliyor. yesil cayda metabolizmayı hızlandırır.elma cayı istah acar elma kabuklarını karanfille kaynatıp kolaylıkla elde edebilirsiniz. fazla abartılmadıgı sürece bence günde 2 fincanı gecmemeli herzaman yararlanılmalı bu tarz caylardan. bu arada arkadaslar gecen elmaxda emine beder siyah cayın kahvaltı sırasında alınan demiri yok ettigini söyledi o günden beri zaten kansızlık ceken biri olarak kahvaltıda tüketmemeye gayret gösteriyorum

Hiç yorum yok: