19 Eylül 2008 Cuma

elma çayı

senaykusen senaykusen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Member
Üyelik tarihi: Feb 2006
Nerden: İzmir
Mesajlar: 57
senaykusen - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Elma Çayı

Özellikle başı sık sık ağrıyanlara bi önerim olacak:
Kesinlikle devamlı yada sık sık ilaç alıp vücudunuzu buna alıştırmayın,hem ağrı kesiciler böbreklere inanamaycağınız ölçüde zararlı (eşim diyaliz sektöründe çalışıyor,anlattıklarını dy,uysanız inanamazsınız...)
Bunun yerine evde hazırlayacağınız pratik bi çay size:
Yeşil elmay kabuklarıyla soyun. Bi cezveye bunları koyun,üzerine su,içine kabuk tarçın ve mutlaka 1-2 adet tarçın ve kaynatın hepsini...Sonra da süzgeçle süzüp taze taze için...
Hem katkısız,hem doğal hem de taptaze...
Afiyet olsun
Alt 03-04-2006, 10:49 PM
esturna esturna isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Junior Member
Üyelik tarihi: May 2005
Nerden: KOCAELİ
Mesajlar: 1
Standart

Merhaba;
Ben bu siteye yeni katıldım ama bu elma çayı dikkatimi çekti eşimin sık sık başı ağrıyo hemen deniycem umarım onada iyi gelir. Valla tam derdime derman bir yazı çok teşekkürler sevgili senaykusen .

esra turna
Alt 03-25-2006, 10:40 PM
asuka asuka isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Member
Üyelik tarihi: Feb 2006
Nerden: istanbul
Mesajlar: 50
asuka - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

ben elma çayını normal çay haline getirip (yani kurutarak) yapmak istiyorum. püf noktası var mıdır bilen var mı ?

çok aradım ama poşet olmayan elma çayı bulamadım. Aktarlara bakmadım ama büyük marketlerde de göremedim.
__________________
http://lezize.blogspot.com/
Alt 03-30-2006, 10:41 AM
ece22 ece22 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Junior Member
Üyelik tarihi: Mar 2006
Nerden: çeşme
Mesajlar: 12
Standart

merhaba asuka,
ben de uzun zaman doğal elma çayı aradım ama sonunda tansaşda buldum arifoğlunun naturel elma adında bir ürünü tavsiye ediyorum . Paket içinde küçük küçük kurutulmuş elmalar çok da lezetli .
__________________
Kana susadım.. Aşağıdaki linke tıklamadan geçmeyin lütfen...
http://s5.bitefight.net/c.php?uid=63024
Alt 03-30-2006, 04:10 PM
Elifce Elifce isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Member
Üyelik tarihi: Apr 2005
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 80
Standart

Bunu öğrendiğim iyi oldu paylaşımınız için sağolun.Bende Yeşil çay içiyorum şu sıra kilo verebilmek için bitki çayları çok hoşuma gidiyor. Birisi şuna yarıyo şöyle yapar dedimi koşar alırım Sanırım özü daha iyi kendimiz yaparsak deniyceğim bakalım nasıl olcek.
__________________
HOŞÇAKALIN...
Videolu Takı Sitelerime de beklerim
http://elifce.blogspot.com
http://e-craft.blogspot.com
Alt 05-15-2008, 05:12 PM
nur.dikmen nur.dikmen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Junior Member
Site Admin
Üyelik tarihi: Mar 2007
Nerden: istanbul
Mesajlar: 6
nur.dikmen - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart elma çayı

Merhaba içine kabuk tarçın ve mutlaka 1-2 adet tarçın demişsiniz. Acaba 1-2 tane kabuk tarçın mı yoksa tarçın ve 1-2 ad. başka birşeymi koyulması gerekiyor tarçını iki defa yazınca aklım karıştı. 1-2 ad. karanfilmi demek istediniz.
Alt 05-16-2008, 12:39 PM
meltem1507 meltem1507 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
Site Admin
Üyelik tarihi: Jan 2008
Nerden: izmir
Mesajlar: 143
Standart

Alıntı:
Elifce´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bunu öğrendiğim iyi oldu paylaşımınız için sağolun.Bende Yeşil çay içiyorum şu sıra kilo verebilmek için bitki çayları çok hoşuma gidiyor. Birisi şuna yarıyo şöyle yapar dedimi koşar alırım Sanırım özü daha iyi kendimiz yaparsak deniyceğim bakalım nasıl olcek.
elifce sana diyetim boyunca uyguladığım Dr.Selahattin Dönmez'in verdiği metobolizma hızlandıran karısımı tavsiye ederim ben çok faydasını gördüm;
1 elmayı 4'e böl
1 limonu 4' e böl
1 tatlı kaşığı tane karabiber
2-3 adet karanfil
1 dal çubuk tarçın
hepsini kaynat ve gun içinde 3-4 fincan ılık olarak iç. ben bazen içine extra olarak mısır puskulu veya kıraz sapı da atıyorum(vucuttaki fazla suyu atmak için)
__________________

Hiç yorum yok: