19 Eylül 2008 Cuma

ödem giderecek içecek

ısırgan otunun ödem çözücü özelliği vardır. 1 tatlı kaşığı kıyılmış otun üzerine 1 su bardağı kaynamış su ekleyip on dakika demlendirip içebilirsin.

Yetur
06-24-2006, 05:58 AM
-maydanozun sadece sap kısımlarını su ile kaynatıp sabah aç karına içmek böbrekleri çalıştırarak vücudtaki ödemi çözer ....ayrıca1 lt su içinde 5-6 karanfili kaynatıp gün içinde içmekte ödem için en etkili yöntemdir...bu arada fazla tuz tüketmeyin vücudun su tutmasını sağlar...ayrıca bol miktarda su içmekte ödemi engeller...bunlar benim uyguladığım yöntemler...geçmiş olsun...

feyza34
06-24-2006, 11:52 AM
Ben maydanozun etkisini çok açık ve net olarak biliyorum,vücudum su tuttuğu zaman beni bir sıkıntı basar,hemen anlarım ve taze maydonozdan biraz yediğimde çok rahatlarım,mısır püskülü ve kiraz sapını da önerebilirim ama ödem çözerken böbreklerdeki kumları da döküyor,aklınızda bulunsun,annem bu ikisini içtiği zaman sancılandı,doktorlar içtiği şeyin kumlarını döktüğünü söylemiş

simda
06-24-2006, 07:39 PM
ödem konusunda ben de çok sıkıntılyım ve diyetisyenim bana phyto slim diye bi çay önerdi sanırım daha önce yazılanların hepsini içeriyor. çok yararını gördüm. günde max. 4 tane içilebiliyor ben 2 tane içiyorum ve işe yarıyor. :)

simda
06-25-2006, 06:29 PM
yan etkisi yok diyemem bu çok kesin bir şey olur ama ben hiç bir yan etkisini görmedim tam tersine kendimi çok fit hissetmemi sağlıyor. ancak biraz fazla tuvalete gitmek zorunda kalınıyor. suyun bir şekilde atılması gerekli...:D

abam
06-29-2006, 11:00 AM
Merhaba

Kıştan beri eşim böbreklerindeki iltihap sorunundan tamamen kurtulabilmiş değil maalesef. :( Antibiyotik deposuna dönmüş olmasına rağmen hala problem yaşıyor.

Yan tedavi olarak önerebileceğiniz,denenmiş bitkisel tarifleriniz var mı acaba arkadaşlar.

Sevgilerle...

sukran.unal
06-29-2006, 12:49 PM
sevgili abam, öncelikle eşine çok geçmiş olsun. yıllar önce böbrek iltihabı yani nefrif hastalığını geçirmiştim annemin dkotorunun dikkatlı gözlemleri sayesinde ben belkide hayattayım diyebilirim. benim gözlerimde ve bacaklarımdaki bizim farkedemediğimiz şişliği onun farketmesi ile hastalığımı öğrendik ve hastalığın ikinci aşamasında zaten yapılacak bir şey kalmadığını söylemişti ben ilk aşamadaydım ve bana hemen tamamen tuzsuz diyet( ekmekte dahil tuzsuz alırdım) ve hergün bir iki adet sulu bildiğimiz amasya elmasından ve alabiliyorsam bir dilim çukulata yememi önemle belirtti ben altı aylık diyeti tam iki sene yaptım ve uzun yıllar bundan dolayı böbrek hassasiyetim devam etti çok şükür ilk altı ayda kesin tahlil sonuçlarım temiz çıkmıştı. çukulatayı çok düzenli alıp yeme lüksüm olmadı ama elmayı üçer beşer yerdim .eminim mutlaka o doktorun bir bildiği vardı da bunu bana önermişti derim.

abam
06-29-2006, 09:05 PM
sevgili abam, öncelikle eşine çok geçmiş olsun. yıllar önce böbrek iltihabı yani nefrif hastalığını geçirmiştim annemin dkotorunun dikkatlı gözlemleri sayesinde ben belkide hayattayım diyebilirim. benim gözlerimde ve bacaklarımdaki bizim farkedemediğimiz şişliği onun farketmesi ile hastalığımı öğrendik ve hastalığın ikinci aşamasında zaten yapılacak bir şey kalmadığını söylemişti ben ilk aşamadaydım ve bana hemen tamamen tuzsuz diyet( ekmekte dahil tuzsuz alırdım) ve hergün bir iki adet sulu bildiğimiz amasya elmasından ve alabiliyorsam bir dilim çukulata yememi önemle belirtti ben altı aylık diyeti tam iki sene yaptım ve uzun yıllar bundan dolayı böbrek hassasiyetim devam etti çok şükür ilk altı ayda kesin tahlil sonuçlarım temiz çıkmıştı. çukulatayı çok düzenli alıp yeme lüksüm olmadı ama elmayı üçer beşer yerdim .eminim mutlaka o doktorun bir bildiği vardı da bunu bana önermişti derim.

tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.gayet basit ve uygulanabilme açısından da keyifli bir diyete benziyor.özellikle de çukulatalı kısım :lol:

küçük_kız
08-04-2006, 04:43 PM
bence semiz en iyi ilaç .
ayrıca yoğurtlu semiz otu sıcaklarda iyi gidiyor. sasdece ç,iğ semiz otunu yoğurtlayın :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

abam
08-27-2006, 01:37 AM
maydanozu bir süredir yapıyorum, cidden faydası oldu. ama içerken tadı hiç güzel olmuyor. şeker haricinde çözüm yok gibi :-(

boool limon :wink:

İLKAYGEZER
08-31-2006, 01:54 PM
maydonozun tadına limon ne çare

Okyanus-Deniz
09-26-2006, 11:43 AM
ödem için ender saraç bazen reçeteler veriyordu hiçbirini yakalayamadım, bilen varmı acaba bunlardan?

tugbanur
10-16-2006, 01:46 PM
Merhaba Arkadaşlar;bu maili bugün aldım herderde deva bir iksir..sizlerle paylaşmak istedim..

Sevgiyle..

Limon suyu ve Sarımsak mucizesi

2 Litre limon suyu, 40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak, ağzı sıkı
Kapanan koyu renkli veya üzeri kağıtla kapatılmış bir kavanoz lazım.
Limonların suyunu iyice sıkıp kavanoza doldurunuz, soyulmuş 40 diş orta
Boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp kavanozun kapağını
kapatıyoruz, 25 gün boyunca normal ılık bir yerde saklanıp her gün
çalkanacak, (sarımsaklar iyice erimiş olacak) 25 gün sonra kavanozu açıp her
sabah aç karnına yarım veya içebiliyorsa
Bir çay bardağı içiyoruz kavanoz bitene kadar içilecek, kapağı hep kapalı
Olacak, kavanoza asla su, şeker v.b. karıştırılmayacak ancak çay
bardağına aldığınız kısmını dilersek sulandırarak içebiliyoruz bunu içtikten

Sonra en AZ yarım saat bir şey yiyip içilmeyecek, yarım saat geçtikten sonra
kahvaltı yapılacak mümkünse her sabah aynı saatte içilecek.

% 100 KANITLANMIŞ YARARLARI

1-Tüm damar iltihapları (vaskülir) tedavi ediyor,
tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.
2-Kollestrol ve lipidi düşürüyor zararlı yağların yakılmasını
sağlıyor, kilo verdiriyor (bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların
yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor bu dönemde diyete dikkat etmek
Gerekiyor) şekeri düşürüyor, pankreasın yenilemesini sağlıyor.
3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor idrar
söktürüyor vücuttaki şişkinlik ve tüm dokulardan ödemi kaldırıyor.
4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek mide ve oniki
Parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.
5-Tüm romotizmal iltihabı önleyip, her tür romotizmal ağrıları
Dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem düzeylerinin yenilenmesini sağlıyor
her türlü ağrıyı kesiyor.
6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerinin yenilenmesini sağlıyor
Sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri-refleks hızını
artırıyor,felçlere ve VERTİGO'da fayda veriyor.
7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece kuvvetlendiriyor, ve her
türlü alerjiyi özellikle damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini
kökünden kesiyor, kansere karış tüm vücudu koruyor.

N O T : İlacı hazırlayanın babasının koroner by-pass ile üç damarı
değişecekken bu ilaç sayesinde %100 tıkalı damarları açılmış ilaç
hazırlandıktan sonra sarımsaklar erir, koku etrafa yayılmaz. Kullanan
üç kişi ile görüştüm hep son derece memnun olduklarını adeta gençlik
Iksiri olduğunu söylüyorlar. Bunu ilk defa Rus doktorlar bulmuş ve
uygulamışlar şimdi ABD'de uygulanmaya başlamış, tıp de devrim yaratacağı
söyleniyor ve sarımsak limon karışımından oluşan maddelerin kimyasal yapısı
çözülmeye çalışılıyor.

Dr. Sencer TEPE
Sağlık Bakanlığı Daire Başkanı

Okyanus-Deniz
11-14-2006, 08:53 PM
tugbanur acaba sen yada tanıdığın biri denedimi bu karışımı. sarımsak tadı nasıl olurki, birde aç karnına...

tugbanur
11-15-2006, 09:32 AM
Okyanus deniz bir akrabamız denedi 2 orta yaşlı erkek..kalp damar hastalığı vardı..inanılmaz bir zindelik olmuş..sarımsakta asla koku oomuyomuş zaten limonlu suda okadar süre durmasının ana nedeni kokunun gitmesi imiş..ben denemedim ama ihtiyacı olanlara mutlaka iletin arakdaşlar.

sanalkız
11-15-2006, 02:33 PM
arkadaşlar ben yeni üye oldum benim merak ettiğimse bu formülü bir keremi denemek lazım yoksa ara ara içilirmi bana cevap yazarsanız sevinirim teşekkürler.... :?:

Gasoline
11-15-2006, 05:27 PM
Yazıda da belirtilmiş zaten, hazırlanan o kavanoz bitene kadar her sabah mümkünse aynı saatte 1/2 veya 1 çay bardağı içilmesi gerekiyormuş.
Biraz zor gibi ama varsa eğer bir rahatsızlığımız denemek lazım arkadaşlar.
Ben her akşam 1 diş sarmısak yutuyorum. Bütün yuttuğum için koku sorunu kesinlikle olmuyor. Biliyosunuzdur, sarmısak doğal antibiyotik. Hem genel sağlığım açısından hemde yüzümdeki sivilceler için her akşam yutuyorum. Tavsiye ederim.

Okyanus-Deniz
11-15-2006, 05:31 PM
arkadaşlar Dr. Sencer TEPE diye googlede arama yaptırdım ve aşağıdaki adreste Dr. Sencer TEPE tarafından gönderilmiş bir yazı okudum. neye inanalım dersiniz?

http://lnur.blogcu.com/1143970/

okumus
11-15-2006, 05:54 PM
Arkadaşlar
Bu gençlik iksiri diye geçen karışımı 2 sene önce TRT 1 de İkbal Gürpınar vermişti.Daha sonra bu forumun silinen başlıklarından birinde annesi için yapan bir üye sonuçlarını açıklayınca pekde mucize olmadığını gördüm.Ya kolesterolu yada trigiliseriti biraz düşürmüştü.Diğer kan değerlerinde ve tansiyonunda düşme olmamıştı.O arkadaş bizi aydınlatabilir diye düşünüyorum.

_______

Gasoline
11-16-2006, 07:34 AM
merhabalar, bende şüphelenip google dan bi aratayım dedim. Acaba öyle biri var mı yada gerçekten daire başkanı mıdır diye. Evet öyle biri var ve daire başkanı(Organ ve Doku Nakli Hizmetleri) ama Okyanus&Deniz in verdiği link te görüldüğü gibi adamcağızın konuyla ilgisi yokmuş. Belki de bunu yazan ve yayan kişi inandırıcılığını ve etkisini artırabilmek adına bu ismi kullanmış. Ama yanlış yapmış çünkü bu haliyle daha çok şüphe uyandırıyor.
İnsan düşünüyo acaba bu ikisi ile böyle bir karışım hazırlandığında bir zararı olabilir mi aslında diye? Neyse bence bir zararı yoktur ama etkisi tartışılır. Eğer deneyen olursa ve sonuçlarını yazarsa seviniriz.

İYYAMEN
11-16-2006, 08:20 AM
Arkadaşlar; bu yazının Dr.Sencar TEPE'yle alakası yoksa bile (adamın açıklamasını okudum zararlı demiyor, yararı olabileceğini o da düşünüyor. Sadece tam olarak bilimsel bir dayanağı olmadığı için net konuşmuyor) zararı olacağını düşünmüyorum. Çünkü sarımsak ve limon Allah'ın yarattığı diğer gıdalar gibi çok yararlı. Hatta en yararlılarından ikisi. Biri doğal antibiyotik, biri c vitamini deposu. Bu karışımın zararlı olacağını düşünmek için tek bir sebep olabilir; o da ikisi bir arada bekleyince, kimyasal değişime uğrayıp zararlı hale gelir mi diye? Ama şunu hatırlatmak istiyorum. Turşulara da yıllardır limon ve sarımsak atıp, aylarca bekletiyoruz ve hiç bir zararı olmuyor. Aksine turşu suyu bi çok hastalığa faydalıymış. Antibiyotik etkisi yapıyormuş. Bence bu karışımı denemeye değer. Yukardaki hastalıkların hepsine olmasa bile bi kaçına faydası olursa kâr, kârdır.

Yetur
11-16-2006, 08:39 AM
bu iksiri geçen kış eşimle beraber yaptık...tarifinde anlatıldığı şekilde....20 gün sonra çok kötü bir koku oluşmaya başladı...1 hafta daha bekledik belki geçer diye ama daha da arttı...acaba böylemi kokuyor diye burnumuzu tutarak bir kaşık kadar içtik ...çok kötü bir tadı vardı ve eşim hemen döktü....deneyen arkadaşlar böyle bir durumla karşılaştılarmı bilmiyorum ama tadıda,kokusuda çok çok kötüydü....açıkçası yapacak arkadaşlara ben kendi adıma söylüyorum tavsiye etmiyorum....

Okyanus-Deniz
11-24-2006, 05:55 AM
ben son zamanlarda yemeğin tuzunu hep ocağı kapatınca atmaya başladım ve çok faydasını gördüm. şöyle ki, tuz en son atılınca vücuttan atılması ve dolayısıyla vücudun su tutmaması sağlanıyor ;-)

Hiç yorum yok: