19 Eylül 2008 Cuma

evde meyve suyu yapmak

Evde Meyve Suyu Yapmak
Arkadaşlar geçende şeftali suyu yaptım ve inanın çok güzel oldu. Sizlerlede paylaşmak istedim. Olgun şeftalilerin kabukları soyulur ve gelişigüzel doğranır. Az miktar suyla pişirilir. Soğuyunca blendırdan geçirip soğuk suyla yoğunluğunu ayarlıyoruz. Şekerinide damak tadımıza göre ayarladık mı işte size gerçek meyve suyu. Geçenlerde anneme yapmıştım. Hazır zannetti. Evde yapmak gibisi yok bence. Herkese afiyet olsun. Sizlerinde evde yaptığınız değişik meyve suyu alternatifleriniz varsa. Paylaşırsanız sevinirim.
__________________
LEZZETLİ GÜNLER !
Alt 07-23-2005, 07:19 PM
fethiye fethiye isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
Üyelik tarihi: Dec 2004
Nerden: Kaliforniya, ABD
Mesajlar: 122
Standart

Filiz, ben de bir cok meyvenin surubunu yapip sakliyorum. Sonra sulandirarak kullanmak icin. Gerci su yerine madensuyu kullanmayi tercih edebiliyoruz, daha hos bir icimi oluyor bence.

Cileklisini sitemde yayinlamistim, bugunlerde de bogurtleni yaptim ayni usul.

http://www.yogurtland.com/2005/05/14...pcilek-surubu/
Alt 07-23-2005, 08:06 PM
mutfakperisi mutfakperisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Junior Member
Üyelik tarihi: Apr 2005
Nerden: almanya
Mesajlar: 12
mutfakperisi - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

eger seker yerine ilikken bal ilave ederseniz daha lezzetli ve hos bir tat elde edersiniz.
yalniz bal konunca günlük tüketilmeli.
__________________
mektubunu aldım... gökyüzüyle fotoğraf çektirmişsin, denizi düşünmek çok yakışmış sana.... sevdan başım gözüm üstüne.... sen! sen ne zaman gelirsin
Alt 07-12-2008, 12:30 PM
deathofmelody deathofmelody isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
Site Admin
Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 447
Standart

seftali, aldım blenderden gecırıp kavanozlara koyup kullanmak ıstedıgımde dolaptan cıkarmak ıstıyorum bozulmadan nasıl saklayabılırım yada seftalı suyu nasıl yapılır...
__________________
Insan toplulugu kadin ve erkek denilen iki cins insandan murekkeptir... Kabilmidir ki bu kutlenin bir parcasini ilerletelim,otekini ihmal edelim de kutlenin butunlugu ilerleyebilsin? Mumkunmudur ki , bir cismin yarisi topraga zincirlerle bagli kaldikca oteki kismi goklere yukselebilsin...
Alt 07-12-2008, 05:46 PM
DİYARBAKIRLI DİYARBAKIRLI isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Member
Site Admin
Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 78
Cool

sevgili deathofmelody
ben şeftaliyi daima temizler,dilimler,ve buzluğa koyarım.lazım oldukça çıkarıp komposto veya meyve suyu yaparım.vişne gibi yani.
afiyetle...
__________________
İnsanlar başaklara benzerler;içleri doldukça başları eğilir...!
Alt 07-12-2008, 10:57 PM
fatıma fatıma isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
Site Admin
Üyelik tarihi: Feb 2005
Nerden: şuan bulunduğu yerden
Mesajlar: 224
Standart

Şeftali kavun karpuz kayısı
Hangisini istersek içmelik yapıyoruz
Ama pişirmiyoruz
Kendimize yaaprken şestalinin kabuğunuda soymuyoruz
Blendırda ezip ihtiyaç duyarsa damak tadımıza göre şeker ve biraz su ilavesiyle doğalca içiyoruz
Kayısıda aynen
Kavun karpuzuda gerek olursa şeker ilavesi olmazsa kendi tadıyla serin serin içmelik yapıyoruz
Çokta beğenerek tüketiyoruz

Şeftaliyii bizde dilimler halinde dondurucuya atıyoruz
__________________
İNCİ

PUZZLE
Alt 07-14-2008, 09:14 AM
deathofmelody deathofmelody isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
Site Admin
Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 447
Standart

dün aldıgım vişneleri buzluga koydum deneme amaclı bır kısmını az su seker ve limonla kaynatıp suzgecte ezıp şişelere koydum deneme oldugu ıcın yarım kılo vısne ye uzerını bıle gecmeyecek kadar su koydum şişeye doldurunca nerdeyse 1 lt. ye yakın cıktı bende ustunu suyla tamamlayıp dolaba koydum...kayınvalıdem bahceden erik toplamıs ama cok eksıydı onlarıda aynı yontemle hazırlayıp şişeledım....seftalılerımı henuz hazırlamadım kavanoz a ıhtıyacım var kısmetse onları da bu gun güler ve yetur hanımın tarıflerıne gore hazırlayıp buzdolabına koyup kış için saklıycam...
__________________
Insan toplulugu kadin ve erkek denilen iki cins insandan murekkeptir... Kabilmidir ki bu kutlenin bir parcasini ilerletelim,otekini ihmal edelim de kutlenin butunlugu ilerleyebilsin? Mumkunmudur ki , bir cismin yarisi topraga zincirlerle bagli kaldikca oteki kismi goklere yukselebilsin...

1 yorum:

fahaadulland dedi ki...

head titanium tennis racket - Aetna-Celtics.com
Head and face in the game: head - head - head - head - head - head - head - head - head microtouch titanium trim - head - head - head - head - head - head titanium trimmer as seen on tv - revlon titanium max edition - - head - head - head - head - grade 23 titanium - head - head - titanium engine block head - head - head - - - head - head - head - head -