19 Eylül 2008 Cuma

karışık meyve suları tarifleri

selam arkadaşlar.yakın zamanda katı meyve presi aldım ancak cesaret edipte değişik meyve karışımları deneyemedim.bu konuda fikirleri ve deneyimleri olanlardan yardım bekliyorum.şimdiden teşekkürler..

ezgideniz
01-23-2008, 11:14 AM
Sevgili gökce havuç-elma-portakal üçlüsü harika oluyor.sadece havuç-elmada olur. mutlaka dene.
sevgiler

Gökce
01-23-2008, 12:41 PM
bu kadar çabuk cevap verdiğin için sağol az önce denedim bu üçlüyü bende kızımda bayıldık.sağolasın.

abam
01-23-2008, 02:50 PM
Biz geçen kış sürekli bu üçlüyü içtik.Tek havuç denedik ama hiç güzel değildi.Yerken havucu sevmemize rağmen suyu sade olarak hoşumuza gitmedi.

Ben doğrusu diğer meyveleri yemeyi tercih ediyorum su oranlarının elma portakal kadar çok olmaması sebebiyle.Ama korkmadan deneyin.Damak tadıyla ilgili biraz da.

Bir seferinde de sıkacağın gücünü denemek için maydonoz atmıştım bir tutam.5-6 damla maydonoz suyu bütün tatları baskılamıştı.O da hiç güzel olmadı.

seyda@sakir
01-24-2008, 05:01 PM
aslında meyva suyu degilde harika bi tarif esimin kardesi uydurmustu receli koyuyosun blendıra biz cilek recelinden yaptık içine sutte ekliyosun cırpıosun yavas yavas harika bişey cıkıyor ortaya biz bunu bide muzla yaptık ama ozu recelle yapmak degişik farklı bir tat

ezgideniz
01-26-2008, 06:55 PM
1 elma
1 limon
2 çorba kaşığı bal
limonu sıkın elmaları limon suyuyla birlikte katı meyve sıkacagına alıp suyunu çıkarın.karıştırıp,içine 1 su bardağı sıcak suyla karıtırılmış balı katın.tekra karıştırıp buzdolabında iyice soğuttuktan sonra servis yapın.

Hiç yorum yok: