19 Eylül 2008 Cuma

kahve kreması

rkadaşlar merhaba,
bugün bir cafede nescafe içtim, içinde krema vardı. tadı ve görüntüsü harikaydı.evde de yapmak istiyorum ama acaba kremasının nasıl yapıldıığını bilen var mı? marketlerde satılan sade kremalardan mı koymalıyım? ya da evde yapabilir miyim? yardım ederseniz sevinirim
__________________
obez olmamak umuduyla..
Alt 02-18-2006, 05:38 PM
ferden ferden isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Junior Member
Üyelik tarihi: Feb 2006
Nerden: istanbul
Mesajlar: 14
ferden - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

kafede çalışan bir arkadaşım ev yapımında krem şantide kullanacabileceğimi söylemişti . cappucıno için bunu önerdi tabi ama ben nescafede de denedim .fena olmadı deneyebilirsin . bir de kahve marketlerde özel kahve kreması satılıyor .
Sevgimle

Hiç yorum yok: