19 Eylül 2008 Cuma

karpuz içeceği

simuzer
07-18-2005, 09:05 AM
İki dilim karpuz

Biraz Buz

İki ince dilim karpuz, kabuğundan ayıklandıktan sonra çekirdekleriyle birlikte blenderdan geçirilir ve içine buz atıp içilir. Bu karışım aynı zamanda kansere karşı da koruyor. Ancak çok tüketilmemeli, çünkü kan şekerini çok çabuk yükseltir. Kilo sorunu olanların ve şeker hastalarının bu içeceği daha dikkatli tüketmesi gerek.

yelda
07-18-2005, 10:30 AM
sevgili simuzer bu benim çocukluğumdan bu yana sürekli içtiğim bir içecek:) ben çekirdekleriyle blendırdan çekip tel süzgeçten geçiriyorum..buz koymuyorum iyice soğutuyorum..zaten karpuz suyu uzun süre bekleymeye gelmiyor..bazen taze nanae yapraklarıyla sülüyorum..ama inan yıllardır deneyimim kilo yapmıyor..tersine bolca idrar söktürüyor..ayrıca muzaffer kuşhan rejim içeceği olarak da önermişti.. ne zaman karpuz suyu yapsam çocukluğum gelir aklıma..sevgilerimle..

hayris34
07-18-2005, 01:22 PM
ay bende diyetteyim karpuz cok tüketmeyın deyince korktum ama yeldanın sözleri rahatlattı

yelda
07-19-2005, 04:00 PM
sevgili hayriş yıllardır bu sektörün içindeyim ve çalıştığım spor merkezinde deneyimli diyetisyenlerle birlikte çalışıyoruz..şeker hastaları için uygun bir meyve değil ama diyet yapanlara karpuzu kesinlikle öneriyoruz..hem idrar söktürüyor hem de tok tutuyor..sevgilerimle..

Hiç yorum yok: